maestro 3 ayda biter zannediyordum. Doğduğundan beri çekiyor bu derdi çok üzülüyorum. Gazlı bebeği olan anneler, sizin bebeğinizde ne zaman bitti?
Haziran98 maestro moralini bozmak istemem ama benim ki 7 aylık hala gaz sıkıntılarımız var tabi o aydaki gibi şiddetli değil
CanimKizimmm maestro relaktaz diye bir damla var biz onla rahstladik gegirmesini kendi cikariyordu ama pirt yapamiyordu alttan patir patir halletti hemen🙈
Mom0911 maestro 3 ayın sonuna doğru bitmişti canım. Gaz damlası kullanıyormusunuz , yardım etmiyormu acaba
maestro Ndrg-12 hayır çok ıkınıp uğraşması gerekiyor. biraz da ben yardımcı oluyorum ayaklarını bisiklet gibi yaparak filan
Ndrg-12 maestro ya bu gaz sıkıntısı gitmiyor. 50 yaşında da gazı oluyor insanın. Bu gazı kontrol edebilmeyi öğrense çok rahat ederdin. Bağırsakları ve midesi henüz alışmadı demekki
maestro Ndrg-12 ah işte ne zaman öğrenecek.. ıkınıcam diye kendini o kadar sıkıyor ki yapması imkansız
maestro CanimKizimmm çok damla kullandım ama bu laktoz enzimini sindirmeye yardımcı sanırım. bunu denicem hemen. teşekkür ederim 🌸
Feyzza maestro canım benimki de öyleydi biogaia ve sap simplex kullandım o baya fayda verdi 4ayımkz da azaldı baya
turunculuanne maestro 4.aydan sonra ciddi oranda azaldı. Doktor da demişti 4 aydan sonra bitebilir bile diye
Mom0911 maestro benim bebeğimde de öyle oldu. Gaz damlaları yardım etmedi canım. Kendi kendine bitmesini bekledim öylece. Çok zor 😣
Mirac_21032019 maestro bizde 3.5 ayligiz 3 ayi bekledim gecer diye ama yok.2 gundur cok fazla var hatta😓
maestro Mirac_21032019 yukardaki postta bayanın relactaz damla tavsiyesini deneyeceğim. çünkü sanırım anne sütündeki laktozu sindiremediği için böyle..
Mirac_21032019 maestro biz kullandik cnm ozamanda ayniydi gazi kullanmadigimda da ayniydi o yuzden biraktim.Bizde laktoz intoleransi cikmisti 2 aylikken laktozsuz mama kullaniyoruz biz.Gaz yinede var.
Mirac_21032019 maestro nurse haves,biogia,relectaz ve şu an aklima gelmeyen isimleri bi suru sey denedik bu meret gaz zamani gelmeyince kesilmiyo malesef