xgamze bebegim 2 aylik , bu aralar sütüm azaldı doymadığını düşündüğüm için anne sütüne ek mama vermek istedim ama onuda almadı , sürekli mız mızlaniyor uykuları düzensizlesti ve artık enerjim kalmadı 😔
BarlasAlenMom xgamze canım aynı sorunu ben de yaşadım ama korkma bol bol emzirmeye dewam et. Süt artırıcı caylar var humana hipp gibi markaların onları kullan tavsiye ederim. Bir de kahvaltılarına tahin tüket ya da helvasını ye.. Tabi bir de bol bol su..ben bu şekilde 6. Ayına kadar getirdim. Umarım sende faydasını görürsün
Hasretkoc xgamze hırma bol su ve uyku en ıyı care.bırde sana cay onerıcem ınan bana dua edeceksın emzırme danısmanı sayesınde tanıstım cayla bende asırı dercede anneler memnun ınstgram kullanıosan yaz bana @hasreetkoc .sütünü sag onu kasık bıberonla ver bana yaz saglıkcıyım yardımcı olurum nıce anneler bıraktı mamayı bu cay sayesınde
Zerr xgamze Sütünü arttırmalısın.. saat başı bi memeyi sağmalısın, diğerini emzir.. bol su dereotu,..
Karanelo Canım sütünü sağıp baktın mı ne kadar geldiğinde eğer yapmadıysan dene derim . Bebeğini bol bol emzir süt arttıracak gıdalar tüket artacaktır
gulse_uyak Hasretkoc neden instagramdan özelden yazmamızı istiyorusunz buradan çayın ismini tarifini versenniz sevabına☺
Hasretkoc gulse_uyak tabıkı verırım e memnun kalacgnz ıcın sonrasında bna tesekkur edın dıye instgram 😂🙈 yok tarıflı degıl mayya tablet ve momstok anne cayı buyrunuz sureklı ınstgramda paylasyrm o yuzdn oradan yazın demstm🤗