Benim bir buçuk aylık 3 numara kullanıyorum.bezi biraz sıksam aynı iz çıkıyor biraz gevşek yapıyorum kakası taşmıyor ama ben uzun süre tutmuyorum bezi kakasını yaptığı diye bakarım hep normal bir kaka varsa açarım .arada taşıyor ama çok fazla yaptığında oluyor .