irmc 17 aya girmek üzereyiz evde sürekli ı ıh I ıh diye gezen ne istiyorsun diye sorduğumda bişi diyen ama ne istediğini kendi de bilmeyen sürekli kapıyı açın çıkayım diye ağlayan , merdiveni açın yukarı çıkıcam sonra yine kendim ineceğim diye yerlerde yatan. Buz gibi duvarlara göbeğini açıp açıp sürten, çoraplarını çıkarıp eşofmanını indirip parkelerde yatan, camdan bakarken ben buraya tırmanacağım diyen yada gardrobu açıp içindekileri boşaltıp raflara tutuna tutuna tırmanan ama ne olursa olsun canı isteyince kahkahayı basan, genelde ağlasa da Allah Allah diye cık cık yapıp söylenen , bazen psikolojik sorunları mı oluştu acaba diye düşündüren bir bebeyle yaşıyorum.