Rules canım ben babamı kaybettim bi kaç sene önce kanserden , babama yetişemedim geldiğimde yoğun bakımdaydım adımı sayıklamıs sürekli, yoğun bakımda kollarında can verdi ben o gün şoka girdim kış günüydü , cenaze günü kapı süpürmeye başladım , yemek dağıtılmaya başlayacaktı gittim salata yapmaya babam yiyecek diye, sonra mezarına gittim montumu üzerine örtüp üşğme baba diye çığlıklar içinde buldular beni şuan bile gözlerinden yaslar geliyor o gün aklımı yitirdim işte , ağlayamadım dondum kaldım, robot gibiydim içime attım her şeyi o günden sonra bütün hastalıkların başladı zaten bu durumda ondan sonra başladı