Hayırlı geceler arkadaşlar .6 ay 14 günlük oğlum dişi çıkacak zaten bekliyoruz iki hafta önce şişti ama daha gelen giden yok huysuzluk da var normal de ama iki gündür geceleri kalkıyo uyanıyo saatlerce duruyoruz öyle uykusu da var ama ağlama ıkınma huysuzluk yok. Gece defalarca emmeyw kalkar ama gözler kapalı net uyar yani hiç sasmamıstı bu durum merak içimdeyim nedir bu ?