Nymeria ay benim bebeğim de öyle artık bu çocuğun karnı mı doymuyor diye düşünmekten psikolojim bozuldu. Bütün elini ağzına sokuyor şap şup sesler çıkarıyor. Ben de ellerini kafasına falan götürüyor, kıl tüy yutacak diye korkuyorum çok, ama emzik de versem farketmiyor. Karnı doysa da 2 dk sonra elini emmeye başlıyor. Ama herkes aynı durumda sanırım, kötü bir anlamı da yokmuş keşifmiş, keşfetsinler bakalım:)