Hilokiiii deniz_s elektriklinin fazla para verilecek kadar önemi yok eczanelerden pompalı olanlardan kullansan hem uyguna gelir sana toplasan belki 1 ay anca kullanabilirsin tabi yine senin tercihin 😊🌸
Yagmurr1c deniz_s bende çift elektrikli var baby plus marka yeni doğum yaptım zaten 1 ay önce ilk oğlumda çok lazım olmuştu manuel almıştım bunda elektrikli aldım ama hiç kullanmadım kutuda 150 liradan verebilirim
halime2 Ben de var fakat İstanbul’dayım 1 kere kullandım wee baby markası 370 liraya almıştım garantisi de hala duruyo faturasi da