Uyku düzenimiz hala gündüz 2 uyku devam ediyor bu aralar bakalım bazen gündüzleri uyumuyor inatçılık başladı zaten şimdiden. Hiç bir aşısı ateş huzursuzluk vs yapmadı 1 yaş aşısı da bişey yapmamıştı. Her gece inek sütü veriyorum bir Biberon çoğu yiyeceği yiyor artık ayrı ayrı yemek yapmıyorum yemeklerin tuzunu az ve himalaya tuzu kullanıyorum bebişe de yediriyorum