Kizlar 🙄
Kızım 3 ay 15 günlük oldu ama 2 buçuk aylıkken başladık el emmeye . Eldivn takiyorduk emerek ıslatıyordu . El divenleri çıkarttık ellerini tanıyor 😍ellerini emiyor surekli. Damaklari kaşınıyor sanırım .sertlesmisler biraz .. çok huzursuz bu yüzden, mamasını zorla yiyor çok zor aliyor . Diş kaşıyıcı almayı düşünüyorum.baska sebebi varmıdır acaba yememesinin 😳