Ozgurefem 8 gündür rota virüsle mücade veriyoruz çok ağr atlatıyoruz ilkin negatif çıkıyordu testi sonra pozitif oldu vücudunda su bitmişti artık sürekli ishal kusma yüksek ateş halsizlik geçiren varsa kaç gündw geçirdiniz nasıl geçirdiniz bu dönemi ??
Hilokiiii Ozgurefem pozitifden negatife döndüyse hala 10 gün enfekte olma süresi var canım ve bol sıvı içeren gıdalar ver sürekli ellerini dezenfekte etmeyi unutma tekrarlayabilen bir virüs enfekte olana kadar hijyene dikkat et geçmiş olsun rabbim yardım etsin inşallah 🌸🥰
Ozgurefem Hilokiiii pozitif den negatife dönmedi ilkin negatif çıkıyordu o yüzden bizi 6 gün oyaladı devlet hastanedi 13 gündür araştırmadayız bağırsakda hasar bıraktı çok çok kötü bir sürç
Ozgurefem Hilokiiii amiiinnn inşaallahh allah razı olsun bana da bulaştırdı anneme de bulaştırdı zaten sıkıntılı ya
Ozgurefem Sevinc543yakut yok olmadı gerek görülmemişti ama öyle kötü geçiyor ki süreç gerke görmeyenlere şikayette bulunacam kesinlikle evladım elimden kayıp gidiyordu resmen
Ozgurefem Hilokiiii 6 gün devlet hastanesinde sürünmeseydim bu kadsr ilerleyemicekti hasar verdi hep oğluma çok pis birşey
Asafeymeninannesi Ozgurefem Çok zorlu geçti o süreç. Vücudu sıvısız kaldığından 2 gün yatış verilmişti. Kusmayı durdurabiliyorlardı ama ishali asla. Günde abartınız 20-25 ishal olurdu ve sırtına kadar taşardı.Doktor bu durum 10-12 güne kadar devam eder sonra biter demişti. 11.gün herşey normale dönmüştü.