Miniminnak22 Kızlar az önce burdan duydum korona tedavisinde anne sütünün kullanıldığını. Ama annenin korona atlatmış olması gerekiyomuş. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Miniminnak22 sherlock_mom bende yeni duydum ve bi yakınımın durumu ağır Onun için göndermek istiyorum
Miniminnak22 Burdan duydum sonra internetten baktım ntv haber di galiba annenin korona atlatmış olması lazım falan yazmış