Melekbeyaz xiomi kullanan sadece ben miyim ve ya başka kullanıpta uygulamadan sürekli atan var mı uygulamaya girmeye korkuyorum foruma girebilmek için 5 kez atıldıktan sonra giriyorum 🙄 @NaimeYilmaz @VERA19 @Tuba
NaimeYilmaz Melekbeyaz Bu hatayı alan sayılı annemizden birisiniz o halde. :) Çalışıyor ekibimiz düzeltebilmek için.
anneyimben_ Melekbeyaz Vallahi yaa benimde öyle foruma girerken kaç kere atıyor bende sanıyorum benim telde sorun var 🤦
Mom077 Melekbeyaz Benide tıyor canım ama benimnki oppo sizin ki gibi xiomi degil bence telefon markasıyl alakalı degil glba sorun uygulamadan sanırım diye düşünüyorum benimde hesabım a sürekli giriş yapark giriyorum hatta ben
Shaliya Melekbeyaz bende sürekli atılıyorum Hafızam baya dolu acaba oyuzden mi atılıyorum diye düşünmüyor da değilim (iPhone 6S plus)
Melekbeyaz Mom077 bilmiyorum ki daha önce atıldığını söylediğimde telfnn markasını sormuslardi acaba diğer markaların duzeldide bı benimkimi düzelmedi mi diye 😁
Cihangiriinannesii Melekbeyaz Bende giremiyorum instagramdan mesaj da attım ama dönüş yapılmadı en az 3 kere atmadan giremiyorum
Melekbeyaz Cihangiriinannesii daha öncede bilgi verdiler calisiliyormus ama 1 hafta 10 gündür durum aynı 😕
Serapveminikleri Melekbeyaz Kesinlikle 😂tam.bildirime bakacam hop.kapanmis geçen uzun uzun yazdım tam paylaşacam attı 😲
nneslihan Melekbeyaz bir kaç kere bana da oldu, yorum yazarken direk atıyor uygulama sonra ne yazdığımıda unutuyorum postuda😃 demek tek ben değilmişim