Baby01 Burda hep rastlıyorum merak ettim bebegim tam 3 buçuk aylik.Nedir bu atak? bu zamana kadar hic yasamadik herkes geçiriyor mu bunu. Ne zaman başlıyor? Bebeğim şimdiye kadar çok şükür iyi huylu sakin bir bebekti.Degisek mi:((
efuchan Baby01 anne sütü alıyorsa meme reddi olacaktır amuda kalksam bile emzirmeye çalışırsan iyi olur bıraktı sanıp bırakanlar ataktan sonra bebek memeye dönmek isteyince sütsüz kalıyor üzüntü….
Smyy38 Baby01 meme reddi başlıyor huzursuzluk ayakta zar zor tutturup emziriyorum çok sinirleniyor kıza kıza emiyor sonra uyuyor Tabii ama uyuyana kadar ağlama krizleri vs bazen de böyleyiz
mervenur_kcbs Baby01 uymuyor sürekli ağlama modu uykudan çığlık çığlığa uyanma uykuda ağlama inşallah kolay olur senin her bebek farklı belki hissetmeZsin bile
hosgeldinbebegim1 Baby01 Meme/mama reddi, uyumama, uyurken ağlama, uyanırken ağlama,uykuya geçişte zorlanma, uyku düzeninde değişme, sürekli bir mızırdanma hali, sebepsiz yere ağlamalar. Anne için kol, bel ağrısı, uykusuzluk, halsizlik😅
daisybebek Baby01 Yani benim bebeğim de sakindi lakin belli ediyor atak kendini örn: uykusu var ama huysuz bşr türlü uymuyor, sürekli kucakta oda yetmiyor olduğumuz odadan sıkılmış ki başka odalarda dolaşınca mutlu olup, oturma odasına gelince ağlıyor😅, hep uykulu modda huzursuz felan. Ama sonu güzel tam dönmeyi öğrendi, emziğini daha da farketti kendisi ağzına bilinçli götürüyor