Kızlar özel hastanede gecen ay doğum yaptım bize bi reçete çıktısı vermislerdi nereye koyduysam bulamıyorum tabi o kağıdı kağıt çıktsnda 2 aylıkken devir ağız damlası vitamin vs vs şeyler yazyodu sizlerede verildimi zamanı geldi kullanmamz lazım ama kağıt yok sizlerede verildiyse resimi benimle paylasrmsnz en son çare fırsat bulup doktoruna gitmek olucak sizlerde de yoksa şimdiden teşekkür ederim ❤🥰🙏🏻