Kızlar toplanın dogum yaptıktan sonra veya hamileyken tırnak batmasını sanırım Bi cogumuz yasadık. Benim ki o kadar iler boyuta gitmisti ki tam 2 yıl oldu yapmadığım sey denemediğim krem ilac kalmadı ama bana mısın demedi sonra Bi gün agrısın dan oturmus aglıyorum ve karsıma insta da bi sayfa cıktı @onikotırnakbakım inceledğm yorum yazan kisilere mesaj attım gercekten ise yaradı mı diye sadece eczaneler de satılan Bi losyon neyse aldım kullandım ve ciddi anlamda fayda gordüm. Bu acının ne demek oldugunu cok iyi biliyorum o yüzden sizlerle de paylasmak istedim alın kullanın bana dua edeceksiniz