İki aylik bebegim kakasini yapamiyor deli olacagim bir haftayi gecti doktor anne sütüyle besleniyorsa oniki gune kadar yapamaya bilir sorun yok ilaç verip bagirsagini tembellestirmeyelim dedi ama içim rahat degil bu durumu yaşayan annelerimiz varmi zeytin yagi icirdim poposuna karnina masaj yapiyorum ama nafile huysuzlugu yok ama huzursuzum 😕