anneningunluguu o zman hiç dert etmeyin doğmasi gereken tarihte doğmadığı için bebeginiz şuan akranlarına göre de ufaktır. Anne karnında olası gereken zamanda doğdu için anne karnında ne kadar ufak çıktıysa o boyutta ilerler bi süre. Büyüdükçe düzelir herşey akranlarına göre daha geç yürüme ve daha geç konuşma ihtimali çok yüksek ve bu çok normal kendinizi üzmeyin boş konuşmalara takılmayın eski kafa birine laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur. Bebeğinizin normalde doğması gereken tarihten itibaren hesaplanırsa bedenen o kadar küçük oluyor şuan 10 aylık dünyada ama bilime göre 2 ay daha küçük ilerliyor 2 ay sonra daha sağlam basar üzülmeyin basmaz isede bu coo normal
Uzun oldu biraz kusura bakmayın 💕