Kizlar 6 aylik kizim var emziriyorum yeni ek gidaya gectim sadece bi kac kez pure seklinde avacado ile meyve verdim.. oruc da tututuyorum iyi gidiyordu bugune kadar, bugun kendim cok halsiz dustm kzim da ac kaldi normalde 7 de uyurdu bugun 11 de uyudu sut gelmiyo galiba emiyo emiyo birakip agliyordu. Sonra iftari yaptm 11 e kadar bekledim emzirdim yatirdim. Siz neler yapiyorsunuz ne yiyip iciyorsunuz emziriyo musunuz ? Oruc tutuyor musunuz ? Nasil etkiliyor sizleri 😍