Kızlar merhaba. Bir şey soracağım şuan lohısayım eşimle zaten birlikte olmuyoruz. Fakat bir şey duydum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum o yüzden size sormak istedim. Bilgisi olan vardır illaki.
Misal veriyorum lohısalığım falan kanamam falan bitti. Normal süreçteyiz. O dönemde eşimle birlikte oldum diyelim ve bebeğin uyandı emzirmem gerekiyor. O durumda emzirmek harammıdır? Yani süt bebeğe cenabetsin diye haram mı oluyor? Bu durum benim aklımı çok karıştırdı. Cinsel ilişkiden sonra hemen banyo yapıp öyle mi emzirmeliyiz? Yoksa bu durumda öyle bir şey söz konusu değil anne sütü çocugun helal midir?