Şu pandemi bebek evde kalmak derken psikolojin çok bozuldu kendimi çok yanlız hissediyorum eşimlede sram sürekli limoni ilgisiz yada ben öyle hissediyorum bebeğim 19 aylık ilaç kullanıla biliyormu bulunduğum durumu kolay kolay atlatamıycağım gbi görünüyor