Hknysra Merhabalar. Öncelikle bu bir eğitim değil. Aslında bebeklerimiz de var olan bir şey. Birçoğunuz bebeğinizin bezini değiştirmeye çalışırken tuvaletini yaptığını görmüşsünüzdür., bunun altında yatan sebep bebeğin altını kirletmek istemeyişidir. Bebeklerinizin yeni uyandığında ya da emzirdikten 5-10 dakika sonra kıvranmanya başladığını görmüşsünüzdür. Gazını aldığınız halde bebeğiniz niye kıvranıyor olabilir? Tabii ki de tuvaletini yapıyor. Tuvaletini yaptığını anladığınız anda bunu bezine değil de tuvalete yapmasına yardımcı oluyorsunuz. İşte bu kadar basit.
Bebeklerimiz altını pisletmemeyi bilerek geliyor. Biz ona önce 2 sene altını kirletmemeyi unutturup bezine yaptırıyoruz. Sonra hadi çocuğum artık altını kirletme diyoruz. Bebeğinizi tuvaletini yapmaya çalıştığını anladığınızda tuvalete götürürseniz göreceksiniz nasıl da mutlu olacak altını kirletmediği için. Youtube de videolar da var. Bakabilirsiniz. Sağlıklı günler