9+7 günlük kızım var. Gündüzleri çok rahat uykuya dalıp uyuyor fakat 4 gecedir bir işkenceye dönmüş durumda. Çok uykusu var fakat emerken bir anda bırakıp dönüp oturuyor oyun oynuyor geri geri emekliyor. Yada ağlamaya başlıyor. Eşim gelip kızı almasa 2 saat boyunca debeleniyorum. Eşim gezdirirken uyutuyor. Bir çare söyleyin lütfen. Atak haftası da değil