Marcella Ayysvmyl maşallah normalde ben de 2 yıl emziririm diye düşünüyordum, kızım yaşına giricek bi rahatsızlığımdan dolayı tedaviye başlamam gerekiyor 4-5 ay erteledim ama ister istemez vicdan yapıyorum kesiceğim için 🥺
Ayysvmyl Marcella her çocugun nasibi farklıdır. Nasipten öteye geçilmez. Sağlık herşeyden önce gelir. Emin olun saglıklı anneainin olması süt emmesinden daha kıymatli onun için. Rabbim şifa versin inşallah🙏