YaseminUmut16 Merhabalar. Benim bebegim 2.5 aylıkken işe başlamıştım. Sabah 8 buçukta çıkıp öğlen 12 buçukta da evde oluyordum. 40- 50 cc kadar içiyordu o zamanlar. Yaklasik 2 ay kadar o miktarda icti. 4 bucuk aylikken 70e falan yükselttik. Şimdi 5 buçuk aylık ve 100 cc yetiyor tek bir öğün için. Sizin Bebeğiniz siz gelene kadar 5 öğün falan süt içecek, şimdi tek bir seferde ne kadar içtiğine bi bakın bir de kaç saat aralıkla içiyor onu hesaplayın, o kadar bırakırsınız süt. Şimdiden sağmaya başlamanız iyi olmuş bence. Çünkü günlük 250 cc süt bırakmak zor olurdu. Bir de size tavsiyem sütü iş yerinizde molalarınızda sağın. Yani evde olduğunuz zaman bebeğinizi emzireceğiniz vakitlerde iş yerinizde sütünüzü sağın daha rahat edersiniz. Eve geldiğinizde bebek sütü emer bitirir, sağacak süt pek kalmaz çünkü.