ArdenTugce merhaba ben doğumdan berı hıpp combiotıc kullanıyordum kabız oldu oğlum 1ay gıtmedıgımız doktor kalmadı denemedıgımız mama kalmadı.eşim arastırdımCerrahpaşada Prof Ömer beşer gittik aptamıl prosyneo 1 verdi içti ve geçti suan 3,5aylık hala aynı mama kullanıyorum bagırsak sındırım sorunu olan bebekler ıcınmiş o mama ve aptamıl prosyneo 2 numarasını alıcam 6ay dolduktan sonra aptamil prosyneo 1numara al 6-7ölçek içer herhalde ayına göre ölçek degıstıgı ıcın ona bakarsın çok memnun kalırsın