Kızlar kreşe verdim bit haftadır gidiyoruz lakin bana bağlı bir çocuk tek büyüttüm ondan iki buçuk yaşında çok korkak çocuklardan da çok fazla korkuyor alışsın diye sırf çocuklar şarkı söylüyor ondan bile ağlıyor siz düşünün bu hafta sınıfta durdum ki normalde almıyorlarmış küçük ağlamasın diye ters teomesin diye lakin alışacak gibi gelmiyor fırsat buldukça çıkmaya çalıştım beni gözü görmesin kapıya koşuyor açmaya çalışıyor çatlıyor ağlamaktan geri içeri giriyorum tabi mecbur pazartesi almazlar içeri artık nasıl olacak bilmiyorum çocuğu böyle olup alışan var mı yoksa daha mı kötü olur ne kadar sürede alışıldı yazarsanız sevinirim