Ben 4 ay önce doğum yaptım ayak baş parmaklarım battı ikiside. Sonra birini tirnak kaldırma makinasıyla kaldırdım ama tekini kaldıramadım çünkü kenarında et çıktı çok acıyor ayakkabı faln giyemiyorum bu aralar en ufak ni dokunuşta kanıyor doktora gittim iki kere biri direk çekilcek dedi biri kenarindan kesicez dedi napicam bilmiyorum başına geln var mı? Varsa neler yaptınız?