Arkadaşlar bebeğim 3 ay 16 ,günlük hiç bir şekilde uyanıkken emmiyor ilk günden beri bu şekilde uykuluykende 5 dk emiyor en fazla sonra kendine geliyor ve emmeyi bırakıyor tartıda eksik çıkıyoruz mama başladım ama kesinlikle biberonda emmiyor kaşıkla vermekten belim koptu ve onuda zorla veriyorum az bişi kilo kaybimizda var 4 aydan itibaren olan arilac var duydunuz mu bilmiyorum verirsem sorun olur mu kullanan var mı yada çocuğu böyle olan lütfen yardım edin her gün ağlamaktan sütüm de tamamen gitti sayılır