Merhaba, kızımın tırnak uzaması vardı kenardan ince kemik uzamış batıyordu kızartıyordu parmağını, bende onu çektim yine değişen birşey olmadı dr unu aricam yarın tavsiyesine göre hareket edicem sizlerin tavsiyesi var mı yaşayan varsa bu durumu nasıl geçirdi acaba