Sedaaay oglum 2 aylık iken ben ne zaman isterse meme veriyordum doktorumuz 2 saatte bir beslemelisin demişti ama benim oğlumun 2 saat emmeden durması imkansızdi emzikle bile 1 saat anca durabiliyordu.
Bazen kendi doktorun sen olmalısın bence . Bebeğinin kusmasi çok normal sindirim sistemleri henüz çok zayıf kusmasi kilo almayacağı anlamına gelmiyor ki benim.oglum da feci şekilde kusuyordu artık bir yere çıkarken kendime bile yedek tişört alıyordum 2 tane o derece kusuyordu ama kilo alımı da iyiydi.
Senin bebeginin kilo alımı da boyu da çok iyi neden endişe ediyorsun ki ?
Ben bebek ne zaman isterse emzirme düşüncesindeyim ama sen saatli emzirmek istiyorsan 2 saatte bir emzirmen lazım .