Tugbatokatli Merhaba sevgili anneler , Doğduğunda cildinde kol ve bacaklarda yarası olan bebeği olan var mı aranızda,umarim.hic bir bebisde olmaz tabii . Olduysa nasıl bir tedavi süreci yasanildi ne teşhis kondu benimle paylasir misiniz .teşekkürler