300121 hepsine cevap veriyor cok ilgili ve cok rahatkatıyor saat kac olursa olsun dönüyor doğumu da orda yaptım o kontrol etmisti değistirmedik kendisini kadir hocayla devam ediyoruz🤗 acilinde öner hocaya denk geldik o da cok iyi. mustafa hocaya denk gelmistik kontrol etmisti o da cok iyi. Gecen gün 2. Ay muayenesine gittik hastaneye yine kendi doktorumuza. Ama koridorda bizi gördü mustafa hoca hemen geldi yağız nasıl dedi.Yani ismini bile hatırladı sohbet ettik. Hastanenin doktorları gercekten iyi🤣 kendi hastanemiz gibi anlattım ama😂😂😂😂 mesela biz ayrancılarda oturuyoruz medifema hastanesi var. Dedik ki cocuk doktorumuz yakın olsun bi kere gidelim bi doktor vardı deneme amaclı gittik yani. Hiiiic memnun kalmadık adam ben cahil cühelaymısım gibi benle emir kipiyle konusuyordu söyle yapcaksın böyle yapcaksın nezaket yoksunu bi garip hissettik zaten pek de temiz sayılmaz. Hayatta da değistirmem medicanayı, kadir hocayı🤣🤣