Önceden hergün kakasinı yapan çocum şimdi 4-5 günde bir yapıyor pir yapıyor🤦♀️ Üstune,başına heryerine bulaşıyor hele de tek başımaysam yandım. Zeytinyağı da veriyorum , kayısı da verdim ama yine de hemen yapamıyor sonra toplu cikariyor hepsini. Sizin bebisler de boyle miydi başlarda? Ne zaman düzene girer acaba? Bağırsaklar yeni alışmaya çalıştığı için midir? Birde zorla yediriyorum yemekte istemiyor 6 ay 22 günlük. Sadece anne sütü alıyordu ve hala %90 anne sütü alıyor. Ama inşallah yemeklere de alışır. Sizinkiler ek gıdayı sevdi mi yoksa başta reddetti mi? Teşekkürler. 🌷