Shylfkrt 20 aylık bi kızım var hiç bişey yemiyor yemek istemiyor ne kadar aç kalırsa kalsın yendiği çok az zorlayınca da kusuyor hiç iştahı yok meyve tatlı gibi şeyleri ağzına bile sürmüyor önerileriniz varmı
DS123 Shylfkrt anne sütü alıyor mu peki alıyorsa düşkünlüğü nedir ? Ona göre tecrübelerimi paylaşmak isterim benim oğlum da 21 aylık.bu arada gerçekten iştah arttırıcı diye birşey yok alıyorsun biraz etkiliyor sonra başa dönüyorsunuz
Senemmm11 Shylfkrt babyboolm muydu böyle bisey vardı iştah açıcı surup. İçinde organik pekmez organik bal c vitamini ve probiyotik var kullananlar memnun deneyebilirsiniz 1 yas ustu sabah akşam 1 tatlı kaşığı
Deletedmom78654 Shylfkrt benim büyük kızımda bir ara öyleydi doktor iştah arttırıcı diye bir şurup yok bir kaç ilaç var onların yan etkisi aslında iştah artırmak demişti .
Shylfkrt DS123 evet herşeyi denedim bende baya doktor falanda götürdğm. Anne sütü aldı 17 aylıkken kestim çok bağlanmıştı su bile içmiyordu o ara biraz iştahı arttı ama yine başa döndü
Shylfkrt Deletedmom78654 doktorlarda aynısını söyledi bana hep mucizevi birşey bekleme balık yağına başlayayım mı diye sordum gerek yok dedi çok da etkisi yok dedi
Senemmm11 Shylfkrt trendyolda bi bakin isterseniz yorumlara falan herkes çok memnun oyle uyduruk bisey değil yani içerik olarak doğal ve temiz