4 aylıktı benişim hazırdı ek godaya ağzını açıyo yemek yerken takip ediyodu yoğurt yedirdim baya da yedi çok mutlu oldu ben o heyecanla pirinç unlu mamalar avokado muz püresi armutlu yoğurt falan verdim hep kabız oldu sonra 😂😂🤦🏻♀️ Şimdi sabah uyandığında meme yarım saat sonra 100 gr yoğurt sonra uyku uyanınca hero baby ek gıdaları var onlardan bazen çorba bazen tahıllı tadı güzel olsun diye de kavanoz maması katıyorum sonra yine uyku uyandığında meme ve gece uykusuna geçmeden 1-1.5 saat önce hero baby iyi geceler mamasına kavanoz maması katıp veriyorum tatlı olmayınca yemiyor bide son zamanlarda tükürüyodu mamayı ılık veriyodum bi kere tam ılıtmadan buz dolabından çıktıktan bi 10 dk sonra verdim her zaman yedğinden çok yedi şuan 5.5 aylığız