nicu Oykum55 bebekten bebeğe değişen, geniş marka yelpazesine sahip bir konu bu. Benim oğlum kolikti. İlk 3 ay fena gaz sancısı çekti. Tek kullandığım gaz damlası sab simplex probiyotik olarakta biogaiadı. İkisi iyi geldi. 3.ayda tamamen kesilde kolik molik kalmadı.
Elifscy Alleviando kullanıyoruz biz, günde 3 defa 4 damla, hemde bitkisel içerik. İnanılmaz faydasını gördüm, damlatır damlatmaz etki ediyor diyebilirim. Öyle etki etmesi için haftalarca kullanmanıza gerek yok.