Kizlar iyi akşamlar.Bir kac gün omce bebegimin atesi ciktigini soylemissdim.ve bebegim 8 ay 10 gunluk.Ateslenmeden sonrada bebegimde alerjo oldu yuzu cenesinin alti karni kirmizi sivklce kimi dokukler oldu.Ama hala disi cikmadi .Sizinle beni endiselendiren bir seyi paylasmak istiyorum.Bebegim 8 ay 10 gunluk ve bencd eline verdigim her seyi agzina goturmeli gordugum butun bebekler bunu yapiyor ama kizim hic bir deyi agzina goturmez hic bir seyi ,yalniz parmagini elini agzina goturuyor.Bilmiyorum ama endisleneyorum😞