Arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum. Bugün trendyolda tesadüfen Aptamil Prosyneo diye aynı markanın farklı bir mamasını gördüm. İçeriği daha iyi yazmışlar fiyatı normale göre daha pahalı. Kullanan ve farkının ne olduğunu anlayan var mı? Eğer daha iyiyse onu kullanırım çünkü teşekkürler.