Bebeğim 9 aylık.
1) Su hiç içmiyor. Ek gıdanın üstüne verince bile ancak 1-2 yudum. Açken içmiyor. Aralarda verince de içmiyor. Biberonuyla oynamak için sırf elimden kapsın diye ağzını açıyor. Ama içmiyor 😂 Sizinkiler ne durumda? Ne kadar su içiyorlar?
2) Kabızlık. Sert kaka yaparken çatlak olmuş. Şimdi artık her kaka çığlık çığlığa. Muz elma patates gibi besinleri kestim. Kuru kayısı veriyorum, yeşil yapraklı sebzler. Ama yok bir türlü düzeltemedik. Bazen o kadar rahatsız ediyor ki sanki küçüklüğündeki gaz sancıları varmış gibi kucağıma yapışıyor. Sizin bebeler kaç günde bir kaka yapıyor?
3) Kabızlık için has zeytinyağını direk mi veriyorsunuz sabah aç karnına? Yoksa zeytinyağına bi işlem gerekiyor mu? Burda okumuştum bebeğin boğazına yapışıyormuş gibi bir şeyler… Nedir ne değildir…
Şimdiden teşekkürler 🤩