Aycahanim Merhaba bebegim ilk 3 ay anne sutu + mama olarak gitti sonra meme reddi yasadik 3. Aydan beri mama yiyor bebegime verdigim ek.gidalar yogurt muz elma yiyor doktora su verebilir miyim.dedim gerek yok diyor hic su vermedim daha siz su veriyor musunuz
Fatma_42 Aycahanim her tadim sonrasi veriyorum gun icinde kendisi de istiyo biz su icerken bakiyo suya saldiriyo filan 😅
SevgiliOglum Aycahanim mama + ek gıdaysa ben vermenizi öneririm Ben doğdu doğalı verdim vermeyenlerede saygı duyarım ama ek gıdayada başlamışsınız azar azar verin bence 🌺
Cnresr Günde toplam yarım çay kaşığı kadar kaynatılmış su vermelisiniz her ek gıda alımı sonrası 1 2çay kaşığı mutlaka kaynattığonız su 2saat içinde verilmeli tekrar kaynatılmamalı
Aycahanim Cnresr ben ketilda ona ozel su birakiyorum kaynamis mama yaparken cok az isitiyorum 1 bisey olurmuki
Cnresr Aycahanim cezvede ona özel su kaynatırsanız daha sağlıklı olur . Su çabuk mikrop tolar 2 en fazla 2,5saat bekletilebilir
Banu_alper Aycahanim 6 aydan sonra mama ve tadimlar sonrasi bir tatli kasigi kadar verdim 8 aya kadar sonrasinda biberona koydum kendi ne kadar icmek isterse icti
Aselliko Havalar çok ısındı ben bi kez verdim bidaha vermedim ve inanın duşa girmiştim kızım da yanıma aldım pusetiyle beni izlerken hep yalandı ağzını şapırdatarak o kadar üzüldüm ki çıktım hemen su verdim ve nasıl icti ici yanmis yavrumun. 5 aylik
Echche Aycahanim ben doğduğundan beri mama ile beslediğim için su biberonu oldu hep onunla verdim. Vermezsem kabiz oluyordu zaten. Bence vermelisin ek gidaya geçmiş ve mama yiyor. Yani kendini düşün sut içiyorsun yemek yiyorsun ama su yok. Bu da ayni yani cocuk nasil atacak bobreklerinden. Hem simdi alisirsa içer devam eder. Sonra suyu hic istemez. Burda cok post okudum bebegim su icmiyor diye bu sefer de onu sikayet ediyor anneler
Damla29 Aycahanim içmesede vermeye calıstım suan kendi kana kana içiyor istedipi kadar kaşıkla içiyor sadece inşallah biberonla içer diye ümit ediyorun
Echche Ben hep hazır su verdim, istersen kaynatabilirsin de çeşmeden kaynatsan bile verme mikrop var çünkü rota virüsü falan
duru2603 Aycahanim artık verin tabi ki, neden vermeyeceksiniz muz yiyen bebeğe su vermemek işlence olur bence
minnakim1 Aycahanim ek gıda ve mama verdikten sonra ağzı temizlensin diye bir iki yudum veriyorum sadcee benim doktorum da verme dedi. Ama bronşit oldu bebeğim. Mama kalıntısınin sebep olduğunu okudum bir kaç yerde bu sebeple su veriyorum. İki yudumdan zarar gelmez olsa olsa yarar olur mantığıyla
Oykuhulya_031220 Aycahanim ek gıda alıyorsa bence vermelisiniz. Ben günde birkaç kere veriyorum ve çok da seviyor. Bardağa çay kaşığına falan saldırıyor ☺️