Dicle120121 Merhaba hanımlar kızıma bu yaz giyinmesi için lcwdan şort tişört takımlardan alacağım beden konusunda yardımınıza ihtiyacım var mesela benim bedenim 46 beden ama lcden 44 beden kıyafetler bana oluyor kalıpları genişmiş acaba bebek kıyafetlerinin de kalıpları geniş mi ilk çocuğum daha önce bebek kıyafeti almadım bilmiyorum 🤷🏻♀️ geçenlerde e bebekte tulum ve alt üst takım aldım 6 ay bedenden aldım alt üst takım tam oldu tulumlar çok büyük oldu kafam karıştı o yüzden size sormak istedim kızım şuan 3 ay 11 günlük 6 kilo boyu da 61cm ben 3-6 ay beden mi alayım 6-9 ay beden mi alayım 🤔
Dicle120121 Mom088 ayseberilinannesi Mirac16 Bahser61 Alpingo Bebegim_28 Kalps BalarisiYusra Bebegim_28 Hepimize çok çoook teşekkür ediyorum sağolun Allah razı olsun yorumlarınız çok makbule geçti 🌸🤍🙏🏻🥰🤗
Mirac16 Dicle120121 tulumlar uzun oluyor genelde bende clw alıyorum ama tişortler kosa oluyor sortlar dar oluyor her zaman bı tık buyuk almakta fayda var zaten yazın sıcak oluyor vucuduna yapısmasın rahat hareket etsin
Bahser61 Alt üst takımlarda, alt ve üst kıyafetin bedeni birbirine uymuyor. Oğluma pantolon gömlek takım şeklinde olanlardan aldım. Alt tam, üst aylar sonra giyebilir ancak.
Alpingo Dicle120121 ya lcw nin kalıpları cok değişken bence,oğlum 9.5 kilo 9-12 oluyor bazen 12-18 cok tuhaf cidden..ama yaza daha var nerdeyse 4 aylık desek 6-9 alman daha mantıklı gibi:)
Bebegim_28 Dicle120121 her zaman lcw den alıyorum. Eğer netten alıyorsam(trendyoldan alırım) yorumlara bakarım yorum yoksa pek tercih etmem.kızım şuan 5.5 aylık yazın 7 8 9 aylık olucak mesela geçen bi tulum aldım 6 aylıkken giysin diye 9 12 aldım büyük geldi 😬yazlıklar hep 12 18 ancak olur kalıpları çok büyük değil. Sadce 2 tulum aldım 12 18 ay yazın 8 9 aylık olacak olan bebeğime sanki bi tık büyük gelicek keşke 9 12 alsaydım 🤷♀️
Kalps Dicle120121 lcw bedenleri bize hep küçük geldi . Kalıp olarak dar bence . Kendi bedenini aldığımda en fazla 2 defa giydiriyorum.
BalarisiYusra Dicle120121 LCW’nin kalıpları tam geliyor genelde ama daha yeni bi sweat aldım kolları büyük geldi Yazlık kıyafette öyle sorun olmaz ama büyük al bence
Bebegim_28 Dicle120121 şuan bebeğin 3 aylıksa 1 2 ay sonra hamile 5 aylık olur 3 6 mümkün deği olmaz 6 9 hatta 9 12 bile olur. Şuan 5 buçuk aylık kızımın üzerinde zıbın ve alt takımı var mesela 9 12 beden ve ancak oluyor. Kilo olarak da 6 kilo 600 gramdı normal gidiyor yani ne kilolu ne zayıf
kaganege Dicle120121 6/9 ay almanızı tavsiye ederim yazın emeklemeye başlayınca kıyafetlerle rahat edemeyebilir çünkü.