İyi akşamlar bebeğim 2 aylık doktor dediki gazı var iki ilaç verdi ama bu çocuk durmadan agliyo gecem gündüzüm yer değiştirdi resmen napicami bilmiyorum gece patlyo aglamaktn akşam 9′da basliyo ağlamaya ertesi sabah 9′a kadar bazen dahada geciyo bu nasıl gaz anlamadm bebek sadece gazdan mi bu kadar ağlar 😔😭 bu sefer bende ağlıyorum onunla bebeğime yetemedgmi ve ona iyi bakamadigimi düşünüyorum