sevdanurrrrr sevdanurrrrr çay kullancan tekrar baslicam bakalim verebilcekmiyim zayıflama cayina tekrar baslamam gerek ramazandan sonra
Rabia2 Sule_defne01 kilo almak için neler yapıosunuz ya bana da deyin de bende yapayım ölücem zatıflıktan cok çirkinleştim🤦♀️
sevimlienerji Sule_defne01 hayır canım hiç kesmedim bende çok abur cubur hamur işi falan çok yedim hala da yiyorum 😏
Emir123ali Sule_defne01 aynen bende öyleyim bende sezaryenim 4 hatta şükür göbeğim çok yok bacaklarım birbirine değmesi kotlarıma girememk benide çok üzüyor evden çıkmıyoruz haliyle yürüşte olmayınca maalesef kiloda sabit kalıyor
sevdanurrrrr Sule_defne01 pelinin çayı iategramdan var emziren anneler 4 aydan itibaren içebilir diye biliyorum sayfayla iletisime geçersiniz
sevdanurrrrr Ecoo istegram sayfasind pelininn çayı diye geçiyor cayın adı GREATBODY karışık bitki cayı ben uc yıl önce kullandım güzel kilo verdim hamile kalktıktan sonra daha kullanmadım tekrar başlıcam inşaalh bağırsak çalıştırıyor 😅
kaganege Sule_defne01 aralıklı oruç ile kilomu kontrol altında tutuyorum. Herşeyden yiyorum ama abartmamaya da gayret ediyorum