Htcayaz yok aktarmalı yolcu olduğun için gerek yok. İnşallah sağ salim gidin evinize hiç sıkıntı etme rahat ol çocuk ağlasada nasıl olsa uçaktaki insanları bi daha görmeyeceksin rahat ol 🙂 ki bebek yani çok ağlasada ne yapabilirsin ki bizde 7 aylıkken ilk defa uçtuk çok ağladı sıkıldı ama napayim emzirdim oyuncak aldım yanıma bi sürü ama işe yaramadi sağolsun hem hostesler hem bütün uçak seferber oldu çok yardımcı oldular inşallah sizinkide sıkıntısız geçer