Ozlmylmz 6 ay için 3 öğün çok fazla aslında suanda tadım zamanınız ama siz sanırım tadım yaptirmiyorsunuz yada erken başladınız bilmiyorum ama 3 öğün yememesi lazım bağırsaklarını yavaş yavaş ek gıdaya alistirmalisiniz. Kahvaltısını sadece verin arada küçük bir kase yoğurt verebilirsiniz çeyrek elma armut rendesi vs olabilir. 8. Ayda 2 öğün vermeye başlarsınız sonrasında 3 öğün o şekilde devam edin