Egean Sütüm bazı zamanlarda 30 CC bazı zamanlarda 40 CC geliyor,sarılık olmaması için doktor mama takviyesi verdi ama ben hazır mama verirken nedense kötü hissediyorum kendimi 😔 hiç hazır mama kullanmak istemiyorum ama mecburen veriyorum , süt artırıcı gıda tavsiyesi verir misiniz 🙏
balyanakannesi2 Egean bol su ve uyku bacım malesef öyle aman aman arttırann gıdaya hiç denk gelmedim. Helva ye dediler çocuk gazdan çatladı dinlenebildiğin kadar dinlen pek mümkün olmasada
yasmnydn Egean biz 2 aylık olduk sütüm hala az ne yaptıysam artmadı Mama meme şeklinde devam ediyoruz inşallah sizin ki artar
Bermale Egean Resmen beni anlatmışsın ben öyle veriyorum 4 kere anne sütü 4 kere mama çünki beni emmiyor.Ama hiç üzülme Hiç anne sütü almayan bebekler var.Sen veriyosun yinede.Sakın vermeyi bırakma sakın.Günde 4 kere 40 cc versen bile yeter.Yani biberonlamı veriyosun bilmiyorum ama sağ mutlaka ve sakın üzülme evet anne sütü besliyo şart ama mamanında bir zararı yok aksine toparlıyo bebeği.Bu arada hangi mamayı kullanıyosun?
Seda34 Bol su ,uyku , morall , incir ceviz , solgarın bira mayası tabletii ve zaman yeni doğum yaptıysanız ancak gelir sütünüz
Egean Bermale SMA Optipro’yu kullanıyorum.Evet doğru söylüyorsun hiç anne sütü almayan bebekler var şükür az da olsa geliyor,şifa olsun bebişlerimize inşallah daha da çok gelir sütümüz🙏🙏🙏
Hasretkoc Egean mamayı bıberonla verme biberon meme reddı yapar.kasık bıberon kullanın veya enjektör.Ssut arttırıcı hurma bol su ve uyku kesınlıkle bunlar.Bırde çay var aşırı derece de onerırım kullanan herkes cok mutlu sana da ıyı gelır .instgram @hasreetkoc yaz bana ataym saglıkcıym sayfam var aktıf kullandıgım ve de emzirme dansmanı sayfası atıcam sana o cayın yorumlarını oku bak için rahat edeceek
Hasretkoc Bermale instgramdan atayım 3.5 aylık kızım var bende 20-25 gundr kullanıyrm yazın bana ataym sizede emzrme danısmanı sayfasını da atarim .@hasreetkoc
gamzeadg Egean oo 30 -40 cc çok bile zaten sağmak bebeğin emiş gücüyle asla aynı olmuyor ve hiçbir makina bebek emişine göre tasarlanmıyor maalesef.. ilk zamanlarda çocuğun ağzına tükerseniz bile doyar o derece minik mideleri doktorlar %50 riski ortadan kaldırmak için mama öneriyor benimde sütüm azdı sarılık olmadı şükür mamada vermedim hatta çevrem sütün gelmiyor git sütünü sağ bakalım ne kadar var demişlerdi bende garibim bilmiyorum tabi memenin çocuğun ihtiyacı kadar süt ürettiğini ne acılar çeke çeke daha yeni doğurmuşum ilk gün kendimi sağmaya çalıştım, cahil insanların aklına uyarak bir de bak sütün yok muamelesi yemiştim iyi ki dinlememişim onları.. herkes, en tecrübesizi bile mükemmel bir annedir içgüdüsel olarak çocuğun neye ihtiyacı ne kadar ihtiyacı olduğunu yalnız annesi bilir ❤️
Mervesrrtrkmn Egean ben süt artı mama emmedi çünkü .sonra hipp combiotic veriyorduk kabız oldu Cerrahpaşa’da Prof gittik aptamıl prosyneo 1 yazdı çok rahat ettı anne sütüne en yakın bu dıyebılırım dedı çok çok rahat ettı çocuğum süt arttırıcı en önemli stres yok üzülmek yok uyku dınlenme bol su kayısı kompostosu ıncır hurma