Zubeyde benimde oğlum 2 aylık maksimum 4 gün kaka yapmadı doktor kontrolünde sordum anne sütü aldığı için normal olduğunu eğer 5. Gününden sonra huzursuz olur ise kulak çubuğuna saf zeyrinyağı sürüp popo deliğini uyarabileceğimi iletti yapmaz ve huzursuzlaşırsa kontrole gelmemi istedi. 4 gün sonra yaptığı kaka eskisi gibi değil daha sıvı ve hafif mukusluydu hala 2-3 günde bir yapıyor