SedAsel kızım da da 2 aylıkken vardı 58 den daha küçüktü bizimki. Doktor biz buna kalça çıkıklığı demiyoruz sadece yerine tam oturmamış dedi çift bez önerdi. 1,5 ay çift bez kullandık hiç düzelme olmadı. Sonra medikalden bi aparat aldık 1 aydır da onu takıyoruz. Hafta içi kontrole gideceğiz bakalım sonuç ne olacak. Fazla takmayın 58 derece çok düşük değil. Bizimki ilk 54 tü. Aparatı takmadan 56 olmuştu kontrole gidince bakacağız işte. 60 fan büyük olması gerekiyor.