Kızlar merhaba kendini yürüteçten atan bebekleriniz varmı ya ben 2 çocuk büyüttüm daha böyle birşey görmedim bu 3. Bebeğim mutfaga kadar gidip gelene kadar oğlumu yerde buldum neyseki yastık vardı önünde onun üzerine düşmüş bir defa da ben markete kadar gittim eşim yürütece koymuş son bölümüne kadar yükseltmiş eşim yürüteci ama bu sefer de yerde top varmış onun üzerine zıplamış tam sürünemiyorda oğlum yere oturtsam ağlıyor yürüteçten atlıyor kucağıma alsam kucağımdan inmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım artık 😒